Club Intersport


  • Hur skapar jag ett konto på Intersport.se?

    Du behöver skapa ett konto för att kunna ta del av Club Intersport online. Som medlem har du inte automatiskt en inloggning på Mina Sidor. 

    Skapa ett konto genom att klicka på Logga in/Skapa konto. Fyll i ditt personnummer och övriga uppgifter. Aktivera sedan ditt konto via aktiveringsmailet för att sedan skapa ett lösenord.

    Om du redan har skapat ett konto kan du logga in med BankID eller inloggningsuppgifter. Om du har du bytt mejladress och inte längre har tillgång till din gamla tar du kontakt med Intersports kundservice. Ange både din gamla och nya mejladress.

  • Min bonus har gått ut, kan jag förlänga den?

    Tyvärr har vi ingen möjlighet att förlänga din bonus. Giltighetstiden på din bonus hittar du på Mina Sidor.

  • Vi vill samla poäng tillsammans, hur kopplar vi ihop våra medlemskap?

    Mejla kundservice@intersport.se och ange namn, adress, mejladress och mobilnummer så kopplar vi ihop era medlemskap. Ange gärna vem som ska vara huvudkortsinnehavare – det är den personen får bonusen digitalt. Om en av er saknar medlemskap, vänligen skapa ett konto på hemsidan först och återkom sedan till oss.

  • Hur gör jag för att logga in på Club Intersport/Mina sidor?

    Du kan logga in på Mina sidor med BankID och med inloggningsuppgifter.

    Logga in med BankID på telefonen genom att följa stegen i säkerhetsappen. Om du ska logga in på en dator eller en annan enhet skannar du QR-koden med telefonen och följer sedan stegen i säkerhetsappen.

    Dina inloggningsuppgifter är din mejladress och ditt valda lösenord. Om du har glömt ditt lösenord kan du begära ett nytt under rutan där du anger lösenord.

  • Hur gör jag för att avregistrera mitt medlemskap?

    Kontakta Intersport kundservice så hjälper vi dig. Glöm inte att ange namn, adress, personnummer och medlemsnummer så att vi kan hitta dig i medlemsdatabasen.

  • Hur funkar det med efterregistrering av köp?

    Det går bra att efterregistrera köp i valfri Intersport-butik inom 2 veckor från ursprungligt köp. Glöm inte att ha med dig din legitimation.

    Det går även bra att mejla in kvittot och ditt personnummer till Intersport kundservice för att efterregistrera inom två veckor från ursprungligt köp.

    Om du har handlat i vår e-handel så får du bonus automatiskt via ditt personnummer.

  • Hur fungerar uträkning av bonus?

    Du får en digital bonus som syns i kassan när du visar din legitimation.

    För att få bonus måste köp göras för minst 2 500 kr under ett medlemsår. Ett medlemsår löper årsvis räknat från det datum medlemskapet startat. Bonusen utbetalas fyra gånger om året. Du får ett mejl när din bonus är aktiv och du kan även hitta bonusen på Mina Sidor. Bonusen kan användas vid köp av varor i Intersport-butiker i Sverige.

    Om extrakort finns kopplade till huvudkortet så räknas samtliga köp samman till huvudkontot.

    En utgången bonuscheck kan inte förlängas. Du finner giltighetstiden på Mina Sidor.

    Du får bonus när du handlar i någon av våra Intersport-butiker i Sverige och vid köp på vår e-handel (kom ihåg att vara inloggad vid köptillfället!). Det gäller köp av varor till eget hushåll.

    Presentkort är inte bonusgrundande.

    Om du handlar för:
    2 500 kr upp till 3 999 kr får du 2% i årsbonus.
    4 000 kr upp till 5 999 kr får du 3% i årsbonus.
    6 000 kr upp till 7 999 kr får du 4% i årsbonus.
    8 000 kr upp till 9 999 kr får du 5% i årsbonus.
    10 000 kr eller mer får du 6% i årsbonus.

  • Hur ser jag att mina köp registrerats och ger bonus?

    Dina köp registreras på ditt medlemskap. Genom att logga in på Club Intersport får du tillgång till Mina Sidor, där du själv kan se dina köp, dina digitala kvitton och din bonus och dess giltighetstid. Bonusgrundande köp gjorda via e-handeln kommer att synas under Ordrar och Kvitton efter att ordern har skickats.

  • Hur fungerar det med utbetalning av bonus?

    Bonusen är digital och syns i våra kassor när du visar upp din legitimation. Du kan även se din bonus på Mina Sidor. Utgången bonus är förbrukad.

  • Kan jag använda min bonus när jag handlar på intersport.se?

    Tyvärr kan du inte använda din bonus på vår e-handeln. Du är varmt välkommen att använda bonusen i någon av våra fysiska butiker.

    Utgången bonus kan inte förlängas, utan den är förbrukad. Giltighetstiden hittar du på Mina Sidor.

  • Hur gör jag om jag önskar prenumerera/avprenumerera på nyheter via e-post eller sms?

    Du kan logga in på Club Intersport/Mina Sidor och välja om du vill alternative inte vill ha nyheter via mejl och sms. Du kan också kontakta Intersport kundservice hjälper vi dig.

  • Övrig bonusinformation

    Det går inte att köpa presentkort för bonusen. Det går inte heller helt eller delvis att lösa in den mot kontanter. Om giltighetsdatumet har passerat är bonusen förbrukad.

    Om du vill lägga till ditt mobilnummer så gör du det genom logga in på Mina Sidor eller genom att kontakta kundservice.