Hur ser jag att mina köp registrerats och ger bonus?

Dina köp registreras på ditt medlemskap. Genom att logga in på Club Intersport får du tillgång till dina egna sidor. Där ser du själv dina kontaktuppgifter och din bonus och dess giltighetstid. Bonusgrundande köp gjorda via e-handel kommer att synas under Mina kvitton efter att varan har skickats.


  • Min bonus har gått ut, kan jag förlänga den?

    Tyvärr har vi ingen möjlighet att förlänga din bonus. Giltighetstiden på din bonus hittar du på Mina Sidor.

  • Hur kopplar vi ihop våra medlemskap?

    Maila in till kundservice@intersport.se och ange namn och adress så kopplar vi ihop er. Ange gärna vem som skall vara huvudkortsinnehavare, den personen får bonusen digitalt

    Skulle en av er inte redan vara medlem, behöver vi personnummer.

  • Hur gör jag för att logga in på Club Intersport/Mina sidor?

    Som medlem har du inte automatiskt en inloggning på Mina sidor.
    För att skapa ett konto klickar du på Logga in/Skapa konto och skriver in ditt personnummer. 
    Om du redan har skapat ett konto skriver du in din mailadress och lösenord. Har du glömt ditt lösenord kan du begära ett nytt under rutan för lösenordsangivning. 
    Har du bytt mailadress och har ej tillgång till din föregående tar du kontakt med kundservice. Ange din gamla och nya mailadress.

  • Hur gör jag för att avregistrera mitt medlemskap?

    Kontakta Intersport kundservice så hjälper vi dig. Glöm inte att ange namn, adress, personnummer och medlemskortsnummer så att vi kan hitta dig i medlemsdatabasen.

  • Hur funkar det med efterregistrering av köp?

    Det går bra att efterregistrera köp i valfri Intersport-butik inom 2 veckor från ursprungligt köp. Glöm inte att ha med dig din legitimation.

    Det går även bra att mejla in kvittot och ditt personnummer till Intersport kundservice för att efterregistrera inom två veckor från ursprungligt köp.

    Om du har handlat i vår e-handel så får du bonus automatiskt via ditt personnummer.

  • Hur fungerar uträkning av bonus?

    Du får en digital bonus som syns i kassan när du visar din legitimation.

    För att få bonus måste köp göras för minst 2 500 kr under ett medlemsår. Ett medlemsår löper årsvis räknat från det datum medlemskapet startat. Bonusen utbetalas fyra gånger om året. Du får ett mejl när din bonus är aktiv och du kan även hitta bonusen på Mina Sidor. Bonusen kan användas vid köp av varor i Intersport-butiker i Sverige.

    Om extrakort finns kopplade till huvudkortet så räknas samtliga köp samman till huvudkontot.

    En utgången bonuscheck kan inte förlängas. Du finner giltighetstiden på Mina Sidor.

    Du får bonus när du handlar i någon av våra Intersport-butiker i Sverige och vid köp på vår e-handel (kom ihåg att vara inloggad vid köptillfället!). Det gäller köp av varor till eget hushåll.

    Presentkort är inte bonusgrundande.

    Om du handlar för:
    2 500 kr upp till 3 999 kr får du 2% i årsbonus.
    4 000 kr upp till 5 999 kr får du 3% i årsbonus.
    6 000 kr upp till 7 999 kr får du 4% i årsbonus.
    8 000 kr upp till 9 999 kr får du 5% i årsbonus.
    10 000 kr eller mer får du 6% i årsbonus.

  • Hur fungerar det med utbetalning av bonus?

    Bonusen är digital och syns i våra kassor när du visar upp din legitimation. Du kan även se din bonus på Mina Sidor. Utgången bonus är förbrukad.

  • Kan jag använda min bonus när jag handlar på intersport.se?

    Tyvärr kan du inte använda din bonus på vår e-handeln. Du är varmt välkommen att använda bonusen i någon av våra fysiska butiker.

    Utgången bonus kan inte förlängas, utan den är förbrukad. Giltighetstiden hittar du på Mina Sidor.

  • Hur gör jag om jag önskar prenumerera/avprenumerera på nyheter via e-post eller sms?

    Du kan logga in på Club Intersport/Mina Sidor och välja om du vill alternative inte vill ha nyheter via mejl och sms. Du kan också kontakta Intersport kundservice hjälper vi dig.

  • Övrig bonusinformation

    Det går inte att köpa presentkort för bonusen. Det går inte heller helt eller delvis att lösa in den mot kontanter. Om giltighetsdatumet har passerat är bonusen förbrukad.

    Om du vill lägga till ditt mobilnummer så gör du det genom logga in på Mina Sidor eller genom att kontakta kundservice.