Styrketräning och pulshöjande övningar
Träning

Styrketräning och pulshöjande övningar

Livet är fullt av träningstillfällen. Här bjuder vi på hemmaträning när den är som bäst, kombinationen av puls och styrka.

25 januari 2016

Träningsprogram för hemmaträning

Livet är fullt av träningstillfällen. Inspireras av sju styrkeövningar och fem pulshöjande övningar som du kan göra var och när som helst. Work it out Sweden! Kläm in ett par stycken eller allihopa i väntan på middagen eller i reklampausen. Work it out Sweden!

För att kombinera familjetid ch träning tipsar vi om att träna med familjen

Hemmträning är det mest effektiva

Året drar igång igen. Och tiden för träning försvinner bland jobb och tvätthögar. Det är inte alltid man hinner eller för all del orkar ge sig av till gymmet för att köra ett pass. Det tar trots allt en timme eller två. Men årets stora träningstrender kräver inget gym. 

Läs också Fem träningsredskap för hemmapasset.

Funktionell träning

Det handlar om funktionell träning. Funktionell träning passar de allra flesta och särskilt dig som har ont om tid eller som tröttnat på gymmets alla maskiner.

Träna styrka, kondition, uthållighet och balans

Träning med fokus på balans, koordination, styrka och uthållighet. Övningar som du kan göra var och när som helst, små avbrott i ditt hektiska vardagsschema. Detta tar vi på största allvar på Intersport, och kommer därför att han fullt fokus på det här de kommande veckorna. Inspirationen får du på Intersport.se och motivationen i våra butiker, eller varför inte på nätet?

  

   

Andra 'Träning' inlägg